Teknikens under och House Party

Jag sitter på ånges tågstation och väntar på att Amanda ska sluta så vi kan äta lunch. Jag sitter och njuter till fulla drag av en av fördelarna med jobbet. Nokia N95 och företagsabonemang. Det betyder, för dom som tänker ett par steg till det vill säga, fri tillgång til internet nästan överallt i sverige. Kung.

Andledningen till att ag sitter här och nördar mig med en dator är, förutom att jag är en nörd, att Amanda ska ha houseparty hos sig i helgen. Det ska nog bli roligt, det var ju ett tag sen man träffade folk menar jag. Annars var det jävligt roligt på gatufestsfredagen, misströsta icke, att jag använde gatufesten och roligt i samma mening har ingen koppling till gatufesten över huvud taget.

Vi, alltså jag, Martin, Jens, Tård och värden själv, var nämligen uppe hos Lil' K och grillade. Grymt trevligt och mysigt må jag säga! Sen drog vi vidare hem till Viktor Andren där Lennert också väntade. Där blev det snaps och vin och många samtal om livet och musiken, och annat oviktigt.

Hoppas den kväll jag har framför mig imorn blir minst lika trevlig. Nu har jag quality time med min nummer ett framför mig. Det ska bli najs.

PS. Jag har startat ett flickr-konto för familjen, där kommer säkert en massa point and shoot-bilder komma upp med jämna mellanrum.
DS

Kommentarer
Postat av: Victoria

eller hur! höll på att skratta ihjäl mig, nästan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback