Nån måtta får det väl vara

Jag sitter på jobbet, jag vet big shocker. Hur som helst så har dom spelat "I'm yours" tre gånger på förmiddagen, vad fan?! Ta mig inte fel här, jag gillar låten ganska bra men musik producenten kan väl för fan ha nån takt i kroppen.

För övrigt så sitter ajg och Wanke och tävlar i vem som kan modda sin N95 mest. Jag ligger nog efter, men det beror mest på att jag inte har administratörsrättigheter på laptoppen som jag fick av jobbet vilket sinkar mig ganska rejält. Men i helgen när jag har tid över ska jag komma i fatt.

Dagens tips: spana in några liveklipp med
Regina Spektor på youtube. Väldigt gullig tjej helt enkelt, och vilken talang sen!

Vi får se om ni kan knäcka det här: barcodelink.net



Hej!

PS. Nu slog blixten, nu brakar helvetet lös på jobbet. Högspänning i telemaster = mycket jobb för NMC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback