Countdown

Vi har en nedräkning på telias internsida. En nedräkning som avslutas kl 00:01 den 11 juli.

Vad händer då när spöktimmen slår? Jo, det svenska släppet av iPhone. Telia är dom enda i sverige som har rättigheter att sälja telefonen och det är stor hysteri runt det hela. Här på driftledningen är attityden lite blandad. Några tycker att det är en häftig pryl men de allra flesta är eniga om att det är den största hype på flera år. Jag menar come on, man kan inte ens skicka mms med den. en teknik som Nokia klarade av för säkert sex år sen.

Sen att det är en appleprodukt är ju inte ens att tala om. Fri konkurans är väl mottot? Right.. När iPhone släpps i natt så kommer jag ägna mig åt en betydligt viktigare aktivitet än att följa hela hysterin.
Jag kommer sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback