1/7

Ny månad nytt inlägg. Nej så sällan får det ju inte bli!

Jag sitter på jobbet, första dagen som jag sitter som helt och hållet som driftingejör, alltså jag svarar i telefon och pratar med tekniker. Det mesta jag hjälpt till med idag är att beskriva vart platser ligger och vilka nycklar som behövs.

Det ahr varit en konstig natt, när jag pratade med Amanda precis innan när jag skulle sova var jag så trött att rösten knappt orkade med, sen när jag väl ska sova så är det stört omöjligt. Jag kände mig helt trött och så men det var som en fysisk spärr att jag inte kunde sova, otroligt jobbigt.

Så nu sitter jag sömnig som få på jobbet och härdar ut. Sen i eftermiddag ska jag på stan och leverera bilderna från resturanginvigningen. Sen ska jag handla hem och köka för att gå och lägga mig tidigt. Har jag tur så får jag besök över dan imorn men än vågar jag inte hoppas..

Ikväll ska jag i alla fall sova gott ! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback