Tre koppar kaffe och en te på en timme, 8 Augusti

Fan vad trött jag är! Jag har just spökat lite hemma, från jobbet, moahahahahaaa, jag har tråkigt.

Ikväll är det möte med the funkaboys som vi har blivit döpta till. Det gäller dock inte musik den här gången utan nu är det Eurotrip som gäller. Och ja, jag skulle kunna  mena den briljanta b-filmen som just den här samlingen människor ha njutit av hemma hos agnes vid upprepade tillfällen. Men det gör det inte. Det handlar om den tänkta tågluffen som är planerad under september månad. Spännande.

Uppdatering följer.
PS. Idag är det OS-invigning för alla dom som inte tror att man kan ändra på de fattiga kinesernas levnadsstandard genom att undvika att sätta sig framför teven i eftermiddag.
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback