Efter lunch, 15 Augusti.

Och så ringer det...

Nu så. Jag sitter och dömmer ut folk på internet. Icke-nyheter, "nya" liv, dagens outfit, iPhone.

Aftonbladet TV är väl den sämsta uppfinningen någonsin, skit-"nyheter" med reklam före och efter. I och för sig  visar det ju bara hur mycket det är att göra på jobbet just nu, att jag ens har tid att hitta dit.

Sen folk som startar nya liv. Missförstå mig rätt nu, jag tycker det är awsome att man rycker upp sig och tar tag i saker och ting men man behöver väl inte kalla det för nytt liv, det är ju ren lögn. Vist, vittnar du mot maffiabossen som mördad din man och får vittnesskydd då kan du få kalla det för nytt liv. Skillnaden mellan det och att gå ut och springa två km om dagen och äta mer frukt är, ny bostad, nytt namn, hemligt nummer och ett beslut från rättsväsendet.

Men men, lycka till med era nya liv a lá Sydow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitter mån tro?!

2008-08-27 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback