En för laget.

Ja, då sitter jag här då.. Som många av er som råkar titta förbi ibland säkert har märkt så har det inte blivit så mycket klottrande i den här bloggen på ett tag. Och vet ni vad andledningen till det har varit? Nå? Synd, inte jag heller. Det har helt enkelt inte blivit av. Jag skulle ju kunna förklara det med att vi har haft mycket att göra på sistone för det har vi men det beror nog inte på det.

Aja, nu i helgen så har Forsmannarna nere ifrån Nyköping varit och hälsat på. Igår var jag iväg och hjälpte Emanuel att skruva ihop en soffa i hans nya lägenhet. Han har nämligen flyttat äntligen, och det är han fan väl värd också. Sne på kvällen så ville Christian, min kusin alltså, dra ut på krogen. Så vi bestämde oss att ta en kväll på krogen med emanuel och anton. Först så skulle dock dom förstklassiga CrikusRockarna TOTOteens hålla konsert på Hus 25. Som vanligt så bjöd dom på en jävla show, både jag och anton satt och gapskrattade. Christian satt mer på sidan och "skrattade artigt" som han uttryckte det själv.

Sen började vi vandra upp emot Emanuel men vi stog lite tid och satte oss på en bänk och tog det lungt och såg ut över den väldigt vackra kvällen. Det var ju förbannat bra väder igår som ni som bor här säkert vet. Sen drog vi till Emanuel och inveg hans lägenhet. Sen jag varit där på dagen så hade den fått en massa grejor, bland annat ett porrigt draperi och ett matbord. När vi kände oss klara så drog vi ut.

Martin den snygga jävlen hade tydligen lyckats ta sig in på irishpub så vi drog dit. När vi fann att Irish pub inte kunde producera antons favoritdrink, moskito, så drog vi iväg på moskitojakt. Ja jag vet att det inte stavas så, men jag skriver som VI uttalar det. Senare på kvällen så träffade vi Maja och Isabella som hängde med oss. Till slut så gick emanuel och anton hem till emanuel, grrr, och då började även vi andra fyra, Jag, Christian, Maja och Isa, gå hemåt med ett stopp på McDonalds på vägen. När vi kom till haga så sa Maja åt oss att stanna eftersom hon fixat skjuts. Så kom det sig att vi kom hem 03,40.

Idag har jag mest bara suttit i solen och slappat. Lite basket, lite annat skönt. Nu snart ska jag ut och fota med david. It will be fun. Aja, jag hoppas att det inte ta lika lång tid till nästa inlägg.

Den väldigt nöjde,

Kalle Forsman

PS. Jag kände mig bara tvungen att Skicka med den här videon, den är så jävla skön,

.

DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback