Tisdag, med ett hejdundrandes rep och fotosession

Idag har varit en jävligt kul dag! Till och börja med så hade vi skridskor på idrotten! ROOOOOOLIGT! Även fast Anton halkade och dog. Jag hoppas och tror att det inte gjorde så ont som det såg ut att göra. Sen hade vi natur, jag tror inte vår naturlärare gillar min klass. Det kan bero på att vi jämt kommer försent, men det har ju ändå en anledning! VI har idrott innan och det är lätt hänt att man tar tid när man byter om. Men det är inte det som är det jobbiga, det jobbiga var att han sa förra veckan att han inte tog sen ankomst förens fem över. Nu kom vi en minut över och fick ändå sen ankomst. Det här med säga en sak och göra en annan är alltid lika spänande och upplyftande :).

Aja, på lunchen så fick jag ett litet skak och ett pip ur fickan, spännande, det visade sig att det lilla skaket och det lilla pipet kom ifrån en liten makkapär (ja, med två k'n) som kallas mboiltelefon.  Det var ett så kallat sms som ville berätta för mig att min "Wah-Wahpedal" var färdig på reparation! Yippie! "Då kan det bli funkalicius på repet ikväll" tänkte jag, och det blev det.

När vi väl tagit oss till repet, ja det var på håret att det ogick, så spelade vi först  "settet" som ska spelas för det ytterst mångkulturella och öppetsinnade sollefteåpubliken den 17 mars. Sen när vi kände för att göra nått annat så tog jag fram kameran fför lite bandbilder och liknande. Det blev jävligt coolt faktist, vi körde med min lilla digitalkamra och en extern blixt. Själva in-action-fotningen gick till så att jag släckte ljuset i rummet öppnade slutaren i kamran i 2.5 sekunder och sköt av blicten manuellt från sidan. Grymt coola bilder som ni kan se snart. Jag kan bara lägga ut de här två eftersom jag inte vet med resten av bandet vad dom tycker.  Håll till godo!

Jag hoppar och drar upp benen

JAg saxar med gitarren

By the way, ni som bor här i sundsvall kan och ska komma och se oss den 23 på domsaga! Det kommer bli hur jävla bra som helst!

Den väldigt glada,

Kalle Forsman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coola bilder Karl :)

2007-02-14 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback