Helg med match

Ja, det här har varit en riktig höjdarhelg:D:D!!!! - inte.

Ifredagskväll (yeah samskrift) så gjorde jag absolut ingenting. Det var nästan mindre än ingenting. Det enda som bara social framgång var att jag pratade med jennifer på msn om hur tråkigt vi hade. Great.

I alla fall. Lördagen blev lite bättre.  Därimot var jag orolig att det skulle sluta på samma vis. Dagen började med att jag var ensam hemma ett tag. Sen skulle vi hälsa på mina åttiåriga morföräldrar.  Väl där så bjöd dom på kaffe. Sen diskuterade vi som vanligt händelser som dom kommer ihåg, till exempel andra världskriget, koreagriget och så vidare. Sen förkladarde jag hur man räknar matte med paranteser. Sen förklarade jag för mamma varför man räknar med paranteser.

Efter två grymt goda bröd fylda med tacokyckling och sallad så ringde jag anton för att undvika det grymt tråkiga öde jag upplvde igår. Här måste jag även fylla i att jag var bjuden på fest, men kände inte för att går dit själv, plus att jag hade ju match dagens efter så jag tyckte inte det var nån bra ídé. Tack ändå om du läser det här!

Anton firade ju arton iu fredags och hans två konfrimandkompisar hade kommit upp så han hade några att gå på krogen med.  Så när jag gick över dit så blev det handskak och så vidare. Sen satt vi och såg klockrena småklipp på Youtube. Bra sida, bra idé. Sen käkade vi tårta, damnit, jag har inte är tårta på sääkert två veckor :).

Efter tårtan var det rakning på gång! Asså, lugn i bussen och knäpp gylfen igen,  vi skulle bara "raka" huvet på Anton, inge värre än så.  Det  blev fan jävligt bra, kort med bra, han passar i det! Sen skulle dom se på torkel i knipa men jag tyckte att det var dags att gå hem. Det var ändå rätt sent. Så jag sa hejhej till Emanuel och Magnus som de två visitörerna från Göteborg och Norrköping heter. (Trevliga prickar). Sen hem och sussa.

Så, Söndag (idag)

Det enda som jag har gjort idag är att jag har spelat match mot Malmberget. Jag var jävligt osäker inför matchen efter som jag inte har tränat sen jul. Det gick rätt bra ändå för mnig personligen, för laget gick det ännu bättre, men för mig gick det rätt bra (jag blev trött som fan på en gång, men vad ska man räkna med ?). Inför andra halvlek ledde vi med 10 mål eller nått sånt (jag hade stått för 2). I början av andra spelade vi också bra men efter ett tag så slutade vi satsa i anfall, försvaret funkade men vi släppte bollen till för dåliga lägen i anfall. Dom knappade in och efter ett tag ledde vi bara med fyra. Sen höll vi det ett tag
till sist drog vi väll i från lite. Och det hela slutade med vinst.
I omklädningsrummet var det ingen bra stämmning även fast vi spelat en bra match, men det berodde nog på att alla var missnöjd med andra halvlek.

Nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och njuter av "scrubs"... AAH Scrubs :D

Aja, imorn är det backen som gäller för vi har friluftsdag :D KANONERS!
Hare bra!

Den avslappnade,

Kalle Forsman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback