Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

 

Jag säger som jag brukar säga, förvänta er inget eftersom jag är grymt dålig på att hålla på med sånt här en längre tid :P

Aja, nu ska jag ut och handla mat tills ikväll. Min syster har fyllt år och ska firas ikväll. jag skriver kanske mer då.

Nu är mormor och morfar på väg ut genom dörren. Och jag sitter här och försöker tänka ut nånting vettigt att göra. Ha !  Vem försöker jag lura? Jag kommer inte komma på nått så jag kommer bara dega här hela kvällen, i bästa fall så kanske jag tar upp gitarren och blir bluesare för Dekens skull.

Jag skulle kunna berätta historien om min näsa, men det orkar jag inte. Det sparar jag till en annan dag. Istället kan jag berätta att jag har skrivit in mig på körskolan, det blev City eftersom jag har hört att dom ska vara bra! Sweetness ! Men det är nog en jävla lång väg till körkortet iaf, tillexempel så har jag jävligt svårt att köra med två händer, det är ju så mycket skönare att köra med ena på växelspaken liksom. Det skulle vara surt att kugga på nått sånt. :P

Just det jag körde ju hit Mormor och Morfar förut och dom godkände mig på stubben :D Mormor trodde att vi hade automatlåda :P Good grade!

Aja nu ska jag göra mitt bästa för att hitta på nått. Hare

Den väldigt motoriske,
En bild jag tog när jag var ute med sixten

Kalle Forsman

Kommentarer
Postat av: the one u call" justin"

why karl why???

nice blogg... mitt nämn nämns för lite. (bitter)

peace ya´ll

/the one u call "justin"

2007-03-04 @ 18:55:29
Postat av: the one u call" justin"

jag var ju din första "kommenar skribent" HAHA sopa...

sleep tight

Postat av: the one u call" justin"

helvete karl.

2007-03-06 @ 16:26:24
URL: http://www.gredemyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback