En måndag helt enkelt,

Dagen började med att jag klev upp 06,45 eftersom specialidrotten börjar kl 08,00. Sen slogs jag med den stora utmaningen att inte somna i duschen, helldamnit det är lika svårt varje gång. När jag kom runt hörnet till busshållplatsen så stod bussen redan där så det blev ett 60 meterslopp att inleda dagen med. Sen satt jag och inspekterade specialidrotten som var, precis som all träning klockan åtta på morgonen brukar vara efter att det blev förbjudet att piska barn, slö.

När specialidriotten är slut på måndagar så har jag hål fram till nästa lektion som börjar kvart i elva. Det brukar bli en och en halv timme död tid.  Idag blev det inte det. Idag gick jag och satte mig på  körskolan och tröck på datorerna. Det gick bra, jag blev klar med fas A och han tjuvkolla lite på fas B. Sen var det skola nästan som vanligt. Förutom att min piano och gemulärare var sjuk så jag slapp de tre sista lektionerna. Happy me! Det firade jag genom att gå hem och göra precis ingenting fram tills nu.

Den lätt uttråkade,

Kalle Forsman
187008-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback