Backen !




Hallå igen !



Idag har varit en ytterst aktiv dag! Jag och mina vänner har nämligen varit i backen !! :D Åh vad skönt. Det började med att jag och fredrik bestämde att, "Söndag, vilken jävla bra dag att dra till backen på". Och på den vägen var det.  Det blev ju så mycket lättare nu när Fredrik tagit körkort så man slapp ordna massa skjuts och grejjor..

Det blev jag, Fredrik, David, Matte och Anton som drog. Sweetasscrew main. Och appropå det så var det nog dagens goda gärning att jag fick anton att följa med, så aktiva har han nog inte varit på hela året ; ) Var så god Anton.

Och som vanligt hade jag med mig kameran, gruppbild med familjestämmning:

Backens gruppbild



Så fint var det, det gick ju ganska bra att åka också, lite knackigt i luften men annars så var det lugnt!


Vi såg även dom stereotypa åkaibackentjejjerna, en sällsam varelse, relativt ung för sin ålder, "åker" oftast snowboard. Men till skillnad från många andra varelser som spenderar sin tid i bakcen så sitter dom här mest på stjärten och röker. Men men backen skulle inte vara backen utan dom, så jag välkomnar dom med värme. (MIssförstå mig inte det finns ju tjejjer som är riktigt bra på att åka, ofta bättre än mig själv.)
Aja nog om det.

Nu sitter jag och pratar med Anna, (hon tvingade mig att skriva det) det är trevligt. skönt att få sitta, även fast vi typ tog två fikapauser på fyra timmar. Alla var så sega liksom.

Nu kommer lite in action bilder, ursäkta allting, det är jobbigt med en minikamra :P håll till godo!

Matte i bigjumpet:

Matte hoppar

David droppar nått i skogen;


DAvid droppar

Och slutligen david i bigjumpet;
Davis hoppar


OCh till slut måste jag posta en bild på "MR. Pure Hotness" (Anton)

Antwanious


Den lätt nerkylda,

Kalle Forsman

Panorama från toppen av backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback